Thursday, January 5, 2012

wujud lagi blog saya ni heheheh since 2008


ehem..masa saja2 ronda blog sendiri, saya tetiba jek terfikir..saya berblog sejak 2008 dan alhamdulillah sehingga kini blog saya masih ada walaupun selalunya bersawang2 hahahha..tapi yang bagusnya semakin meningkat entri saya saban tahun..bagus jugak yek..


walaupun tak menjadi blog yang diminati ramai sebab takde pape yg best, at least blog ni saya dapat jadikan sebagai pangkalan saya berkongsi cerita hidup..bole jugak saya jadikan sebagai rujukan utk diri sendiri. yang pastinya tak semua saya akan kongsi di sini hehe

insyaallah tahun 2012 ni makin rajinla kan nak update blog hehe yakin!

Blog Archive
▼ 2012 (2)
▼ January (2)
entri terlebih 5 hari kikiki
ammar ariff nangis g sekolah
2011 (51)
► December (10)
berita buruk itu menyentap hati saya..menusuk seda...
syarat satu sabar.syarat dua sabar lagi.syarat tig...
allah dah selamatkan aku!
syarat 1: sabar .syarat 2: sabar. syarat 3 :sabar ...
bermadah bagai, klorox minda n hati tu
mai mai nak motivasi diri sikit ni..
budak bijak tu dah 2 tahun dahhhhhh....
reset balik
MC nak sakit ke MC ape ni?
uiih..dah 5 tahun dah tuuuu..
► November (10)
salam maal hijrah
entri nak bercerai
entri terkejut tergempak yuran tadika ammar
TAHNIAH HARIMAU MALAYA!(entri lambat 15 jam)
i'm 30th! 171111
emo emo emo!
mode ari sabtu
11.11.11-ape ada pada tarikh ni
PANDUAN MENDIDIK ANAK
mak dah order..
► October (11)
saya letih
iris dah beroperasi bermula ahad lepas yek..
ayam berempah sempoi
cikgu cikgi cikga~tukar kerjaya?
mereka terkena atau dikenakan?
tips 8s IDKA ~family first~
jom tengok rumah saya hehehehe
nak pindah tempat kerja?pindah tempat tinggal?
deep in memory : abah
stress!!!
langsir raya ibu mertuaku
► August (11)
selamat hari kebangsaan ke 54!
salam aidilfitri 1432
resipi lodeh mak lodeh ehehe
powerful message in our modern society
TERIMA KASIH DAUN KELADI PAK NAJIB!
penangan cempedak goreng!
langsir raya rumah mak mentua!
mama marah ammar
terima kasih banyak2!
cerita 1st ramadan..
selamat berpuasa,dah check niat puasa?
► July (5)
nak buat ke apam mekar ni?
recepi SPAGHETTI BOLOGNAISE
awak besi ke tanah?
m e r m e t
anak?sabar?
► June (2)
ah,yang penting saya dapat!
► April (1)
► January (1)
2010 (44)
► October (1)
► September (2)
► August (25)
► July (3)
► June (2)
► April (5)
► March (1)
► January (5)
2009 (39)
► December (1)
► October (1)
► September (5)
► August (3)
► July (4)
► June (1)
► May (5)
► April (3)
► March (2)
► February (4)
► January (10)
2008 (37)
► December (5)
► November (10)
► October (11)
► September (11)

No comments: