Friday, January 6, 2012

aku ke yg lupa daratan ni?

petang tadi amik ammar ariff dari tadikanya..kali ni saya tak keluar kereta sebab nampak encik suami beria nak amik ammar ariff..aik tengok encik suami dok sembang ngan cikgu tu macam ada somting wrong somewhere aje. bila encik suami masuk kereta, encik suami kata cikgu kata kene bawak dua baju salin..kataku, eh memang 2 pasang baju ada dalam beg tu..patut saya tengok ammar ariff tak bersalin baju petang yang saya bekalkan aish aish aish ng teru...
somting wrong somewhere...saya yakin pagi tadi saya dah letak baju kaler oren tu..

petang tu kami bawak ammar ariff ke taman permainan kat kompleks sebab pagi time nak ke sekolah saya janji ngan ammar ariff kalau dia tak nangis, saya bawak ke taman permainan..tapi sambil2 main2 ngan anak2, sempat jugak saya fikir2 dan saya tanya suami ada nampak tak sorang budak tepi pintu yg pakai baju kaler oren..encik suami kata tak nampak n toksah fikir la. balik umah nanti check..

balik umah check mmg takde baju tu,..sah sah la baju tu budak lagik satu tu pakai..
kite setel esok arrrr........

No comments: