Thursday, January 5, 2012

entri terlebih 5 hari kikiki

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan semua..

selamat tahun baru 2012..sekejap jek dah masuk 2012..rasa macam tak cukup masa..cepat sungguh masa berlalu..


semoga tahun 2012 ini dilalui dengan aman dan damai..saya harap hidup saya lebih tersusun terutamanya dalam keluarga saya sendiri.ammar pon dah ke tadika..saya harap kami dapat sesuaikan diri dengan baik..

tahun ini saya nak penuhkan halaman rumah saya dengan pokok-pokok yang menghijau hehe menambah peralatan dalam rumah seperti oven..waaaaaaaaaa saya nak membakar kek..seronoknya..one day insyaallah ada rezeki pasti saya beli..

harapnya saya dapat menjalankan tanggungjawab sebagi seorang mama yang baik,selalu sabar dalam mendidik anak..saya ingat saya nak mula ajar ammar ariff mengaji..

dalam kerja, since my bos left us to further her studies, saya harap saya dapat jadi ketua yang baik dan menjalankan tanggungjawab dengan amanah dan lancar.kemahiran juga perlu ditambahnilai jugak..saya nak memperbaiki diri supaya menjadi hamba allah yang beriman..amin


banyak lagi perkara yg tak tercatat di sini..semuanya ke arah penambahbaikan diri..semoga kita semua diberkati allah..insyaallah..selamat meniti 2012!

No comments: