Thursday, January 5, 2012

ammar ariff nangis g sekolah

ammar ariff dah mula ke sekolah hehe tadika khalifah semalam ..berdekatan rumah..pagi2 semalam nak bagi mandi agak payah jugak.task ni bagi kat ayah dia sebab kalau saya mmg dah kene cubit dah hahaha kami cuti minggu ni sebagai persediaan ammar ariff ke tadika.




bila dah sampai tadika,cikgu siap tunggu kat pagar. saya pun salam2 ngan ammar ariff n bila nak balik,ammar ariff dah mula merayu2 maaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaamamaaaaaa..cikgu terus dukung ammar ariff,tak sempat saya nak pujuk2 dah...saya dah lost control cepat2 ajak husband balik.dalam keta meleleh air mata saya ,rasa sesal gak tak pujuk ammar ariff..husband kata,sepatutnya kita pujuk dia..ammar ariff tu jenis kena pujuk..huaaaa lagikla rasa bersalah saya meninggi..




bila sampai rumah, husband keluar beli paper dan saya pon terus bawak keta ke tadika ammar ariff semula..tak tahaaaaaan hehe bila ngendap ammar ariff ,nampak dia ngah dipujuk sorang cikgu..alhamdullillah..so saya pon balik dengan leganya..saya pujuk diri, saya perlu yakin ammar ariff ok..kalo saya tak yakin dan dok keluh kesah ,ammar ariff takkan ok..so saya yakin dia ok..




petang jam 5 kami amik ammar ariff..dia nampak seronok.bila tengok muka dia tu, air mata terus nak mengalir..sebak weh,anak first time masuk sekolah kikiki saya yakin ammar ariff dengan mudah dapat sesuaikan diri, insyaallah..




waaaaaaaaaaaaaa anakku dah sekolah!alhamdulillah..


No comments: