Friday, January 6, 2012

ammar ariff buat hal pagi2 buta ni

huaaaa ammar ariff buat hal pagi ini yek..
6.30 dia dah kejutkan saya yang terlambat bangun sebab terlewat tidur hahaha
katanya,mama cuba tengok jam, dah lambat dah ni.jomla mandi..
.saya yg masih mengantuk terusla bangun air panas kat ammar ariff..

dah kol 7, ammar ariff dah kata, mama taknak p sekolahlah..huaaaaaaa dia dah buat pasal dah..ngantuk la tu huhuhu husband dengan sabarnya memujuk mandi.ammar ariff pakai baju tapi still nangis..saya dah buat suara garang dah hehe

last2 saya pujuk gak dengan cara baik..bawak jugak naik keta..dalam keta nangis lagi kata takmo p sekolah,abang ammar takut..alamaaaaaaaaak..sampai jek sekolah saya dukung dia,cikgu nak dukung pon saya tak bagi,terus masuk ke laman tadika tu n bukakkan kasut,dengar2 jek kawan2 dok menyanyi, ammar ariff macam reda dari nangis..alhamdulillah ammar ariff tak nangis dengan rayuannya tu huhuuhu legaaaaaaaa

ammar ariff ngantuk la tu..yang syirah nur pulak sebok mendiamkan ammar ariff..'diaaaaam'..diaaaaam' ala2 cikgu besor..hahah anak anak...

No comments: