Wednesday, August 25, 2010

petang yang gembira!-duit raya kakitangan awam

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan2..
wah wah wah kembali saya di petang ini setelah penuh dengan klien..sakit kepala macam2 hal yang terjadi..donia..donia..ya allah..berilah saya dan kawan2 petunjuk dan hidayahMu agar kami dapat mendidik anak2 kami dengan didikan yang baik hinggalah menjadi anak2 yg soleh dan solehah..AMIN..
pagi tadi saya mula dengan kekecewaan tetapi petang ini kerja saya berakhir dengan kegembiraan..saya percaya, ada hikmah di sebalik kekecewaan saya pagi td ..naaaaaaaaah petang ini saya mendapat berita bahawa kakitangan awam mendapat bantuan khas aidilfitri sebanyak RM500..saya tak pasti kebenarannya sebab saya dengar kawan2 saya jenguk di berita harian online..kalo betul, ALHAMDULILLAH..lepas duit minyak saya hehehhe...kalao tak betul, ampunkan saya sbb bg berita yang salah kiikii..
syukur alhamdulillah. tq Dato' Najib..i like u...:)

No comments: