Tuesday, August 10, 2010

ESP or energizing soy protein...

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan2ku..

sebelum ini saya consume trial pck vitamin B kompleks, vitamin C, multivitamin vitalea n alfafa drpd product shaklee..semuanya atas sebab utk memperkayakan 'susuibu' saya n also for my own health la :)..susu bertambah kuantitinya, bertambah pekat (maknanya kualitinya bertambah la kan) dan badan saya kurang keletihan so alhamdulillah, ada rezeki allah bagi kpd saya untuk cuba ESP hehe ahad lepas saya order ESP or energizing soy protein shaklee dengan kak n..alhamdulillah pagi tadi dah dapat..

kenapa saya susah2 beli?untuk enrich my 'susuibu' dan secara tak langsung untuk kesihatan diri saya sendiri :)..cuba baca sekilas fakta esp drpd blog kak n (ni kes tak boleh copy paste hahaha) ..ok..semoga apa yg saya usahakan untuk anak saya ini akan memperolehi petunjuk, hidayah dan keberkatan allah..insyaallah

No comments: