Saturday, December 6, 2008

pernikahan zuliana ghazali aka makyong..


aku dan makyong....sape cun?hehehe


mak yong yg dah kurus..cun kan?
korang kenal tak ni?



senyum debar menanti akad bakal
suami..



sorry beb..gambo belakang aje ader..


perjalanan ke masjid..

pengantin betulkan tudung..




hantaran dari pihak perempuan,,



pelamin nan indah..
assalamualaikum dan salam sejahtera..
ini adalah majlis pernikahan sahabat lama ku...mak yong atau zuliana yg dulu pernah bersekolah di ssijb hingga tingkatan 5 dan berpindah ke pulau pinang mengikut keluarganya..
aku lambat diberitahu..kad pon tak sampai tapi semalam masa rehat kol 12 aku ke rumah makyong di cherok tok kun,bukit mertajam..sempat menemani makyong di masjid selepas sembahyang jumaat..tapi memandangkan dah lambat sangat n aku kene balik ke ofis, so tak sempat nak saksikan mak yong bergelar isteri..
tapi arini aku akan ke rumahnya untuk kenduri kahwin...
semoga makyong bahagia di sisi suaminya..yang penting lupakan kisah lama..inilah jodoh yang ditentukan oleh allah..kita sendiri yg mencorak perkahwinan kita..


5 comments:

Qaseh said...

tahniah buat sahabat..mak yong...semoga berkekalan keakhir hayat...

Pyka said...

gud job mak!..tak sesia duk sana ader gak wakil dr kengkawan lama yg temankan die..nampak cam kurus sgt muka die kan..die ader sent mms gak malam td kat aku..semoga die bahagia ng jodoh yg telah ditentukan..huhu sedihnye tak dpt g tgk..

et said...

tahniah mak yong..
sedar tak sedar..
kiter ni dah dewasa rupanya kan....
ingat masih 10 tahun yang lalu...hehehhehe

.:chEyaNtie:. said...

huiyoo..puji aku melangit hehehe...dah dekat sangat ngan tempat keje aku..so ader mase..aku g la kan..

.:chEyaNtie:. said...

tak caye kan...antara kite ni dah beranak pinak hehhehe..kalo 10 tahun dulu..budak ingusan hehehe