Tuesday, November 22, 2011

TAHNIAH HARIMAU MALAYA!(entri lambat 15 jam)

assalamualaikum dan salam sejahtera..

aish aish aish...semangat masih membara lagi ni..tahniah kepada skuad bolasepak malaysia yg berjaya memenangi emas di sukan sea indonesia semalam..

saya dan suami serta ammar setia di depan tv sambil lipat kain, sidai kain hahahha

tahniah!kalian berjaya bermain dengan tenang, berjaya mengawal tekanan tinggi yg kalian hadapi sehingga mempertahankan 1-1 sehingga masa tambahan 30 minit itu..saya tabik spring!
apabila perlu ke penalti..saya sudah merasakan seperti jangan berharap..hanya tunggu nasib sahaja la

fakri telah lepaskan peluang utk sumbat gol, kecewanya kami.. dia keletihan kot,..bila fahmi terlepas bola, kecewa jugalah kami...bila baddrol buat sepakan, dalam hati..tolongla bagi masuk..inilah maruah kamu! bila bola tu macam boleh disambut oleh penjaga gol indon,arrggggggh agak kecewa tapi tiba2 namapak terlepas dari tangan dan masuk huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa alhamdulillah!! gamat rumah kami hehehe

macam baddrol buat tiupan kat bola tu hehehe.

tahniah semua!saya tumpang bangga dengan tahap permainan yang kalian tunjukkan..
tahniah juga saya pada jurulatih, sir ong kim swee..anda ada karisma anda yg tersendiri sbg jurulatih.mmg terserlah..teruskan usaha mencorak kejayaan ke skuad negara

tahniah!saya bangga dengan usaha kalian mengharumkan nama negara..





No comments: