Wednesday, November 23, 2011

entri terkejut tergempak yuran tadika ammar

baru dapat surat dari tadika itu..
yuran pertama kena bayar sebelum 30 november ni :

yuran pendaftaran 50
yuran tahunan 120
yuran peralatan 100
buku kerja 85
uniform 45
tshirt 28
overall 428

yuran kedua perlu dibayar sebelum akhir disember
ihtifal/sukan 80
perpustakaan 10
interactive subject kpot 40
yuran jan 2012 270
overall ni saja dah rm 400
pilihan kelas yg boleh dipilih dan perlu dibayar bulanan
-pilihan kelas art 30
-pilihan kelas tae kwon do 30
-pilihan kelas renang 170
- kelas smart learning 120

ya allah..bukan mengeluh tapi surprise..banyak jugak ongkos nak kena bayar..masuk tadika kemas aje bole tak?huhuhuu

ya allah..tunjukkanlah jalan kepadaku, kurniakanlah rezeki supaya dapat kuusahakan untuk menyekolahkan anakku ini..amin

2 comments:

azzahh said...

tadika untuk umur berapa tahun ni? amar dah 5 tahun ker? wahhhh sekejap nye dah besar....adalah lebih baik cari tadika yang ada belajar ngaji..jawi...arab..mate/ sain...belajar solat...
pendapat seposen saya....dari pengalaman saya...yuran masuk lebih kurang rm700 dan bulanan rm120...

saya di sini hantar ke tadika iman..kelas seperti tekwando...renang...art...bole ambil bila die dah besar sket...

.:chEyaNtie:. said...

kakak, saya setuju dgn pendapat itu.thn dpn ammar dah 5 thn ..cepat kan masa berlalu..tadika ni namanya khalifah intelek..mmg aja mengaji.nak harapkan mama dia,tak dan nak ajo huhu..tu yg berminat nak anto dia ke situ sementelah yg paling dekat dengan umah..antara tadika yg tip top la kat sini..
bulanannya 270 dari pagi sampai petang..kalo sampai tengahari saja dlm 130..nanti saya nak ke sana utk tengok ape silibus pembelajarannya..cikgu sana kate yg kelas2 tu adalah pilihan..saya rasa tak mampu nak amik yg tambahan tu..thn depan kot..