Friday, November 11, 2011

11.11.11-ape ada pada tarikh ni




11.11.11






hai hai hai..lama tak bersiaran..






sabtu-cuti



ahad-cuti raya



isnin - cuti raya



selasa - saya cuti raya



rabu-saya cuti raya lagi



khamis- saya nak cuti raya lagi juga



jumaat- saya kerja pulak hehehe






saya bercuti di lumut, masuk pangkalan tldm, buat latihan 'bercuti' hahahha..saja nak 'bersih2.0'kan minda.tapi tak boleh bersih jugak ..minda ni menerawang mengingatkan kerja yang terhutang dgn orang...saya tak buat2 jugak...






saya ni menyusahkan orang tersebut sahaja..hari ini saya perlu siapkan kerja2 hutangan saya itu supaya saya merasa lega dan tidak terbeban lagi...banyak masa, fikiran dan perasaan2 yg saya curahkan dalam kerja hutangan itu..saya tak sanggup lagi hehe






pssstt...saya dah confirm nak buat pokok pagar di sepanjang pagar kawat rumah saya tu..nak privasi sikit..nak buat tembok, uangnya kurang hehe isnin ni depa buat huaaa..lama lagi nak membesornya..sabo sabo






ape la aku ni..tajuk tak sekufu dengan cerita blog ni kikii



No comments: