Friday, November 4, 2011

mak dah order..

ahad lepas masa elektrik kat rumah mak tok ammar takde, kami sembang-sembang la..mak kata, raya nanti kita mintak kak yanti buat kuah nasi impit (lodeh la tu)..

nampaknye mak sudah order menu raya kat saya..haruslah saya membuatnya..sedap tak sedap belakang kira tapi saya rasa sedap aje hehehe..nak korek-korek semula resepi..walaupun saya rasa dah bole campak2 aje tapi takut tertinggal pulak bahan nanti time nak beli..

so saya akan rebus ketupat segera 1 pek yg ada 6 bungkus tu..masak lodeh dan kali ni saya nak try buat kuah kacang yummy yummy....nak order kat mak ,sambal ikan bilis la kikiki..sedap wooo makan dengan lodeh hehe

emm agaknya itu saja yg mak mentua saya tau nak order sebab saya jarang masak benda lain kat rumah kikikiki saya rajin buat lodeh aje heheheh

selamat hari raya aidiladha..saya nak bercuti..letih..:)

1 comment:

azzahh said...

Selamat memasak....yummy...nanti upload gambar kuah lodeh awak yer...