Friday, October 28, 2011

iris dah beroperasi bermula ahad lepas yek..







psssssst..ni gambar showhouse iris tau..not my hause hehehhe



berita terbaru : keluarga saya yang empat beranak tu telah memulakan operasi di kediaman iris sejak ahad lepas yek hehehe..saya dalam penyesuaian untuk menjadi tulang belakang sebenar keluarga ini..semuanya bermula M yek..bukan Malas tapi Menguruskan pengoperasian..Memasak..Membasuh..Mengemas rumah..ape lagi M ek hehe







so pagi hantar anak ke rumah mak mentua dan terus ke pejabat..setakat ini kami on time la .harap berterusan..tahun depan nak hantar ammar ke taska pulak..mungkin yang dekat-dekat iris aje..







petang pulak saya akan amik anak-anak..huhu rasa macam jauh aje rumah mak tapi nak buat macamana kan..hidup perlu terus huhu







setakat ni setiap hari masak..yg simple2 aje...terharu dapat makan 1 keluarga..(psst sebelum ni tak sempat mcamtu) .walaupun suami lambat balik, tetap jugak kami tunggu..terharu ammar kata, mama sedapla mama masak ni..hehe..rajin jugak saya nak goreng lebihan nasik buat bekal suami dan anak-anak..(diri sendiri tak teringat pun huhu) insyallah, dengan ikhlasnya saya memasak walaupun liat nak bangun hehe







saya masih belum sempurna..suami saya, tolong bantu saya :)



No comments: