Monday, August 15, 2011

penangan cempedak goreng!


selamat berpuasa semuanya...

sekejap aje kan dah 15 Ramadan...ya Allah, masa terlalu cepat berlalu..

sempat membeli baju raya insyirah nur, lepastu ada pulak yg sedondon dengan baju insyirah nur tu,n suami pun kata, takpe, amikla..abang sponsor ..yieeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaa thanks sayang! saya dah ada baju raya(yg sebenarnya kain yg bertahun beli tapi tak buat2 baju ) hahahha tapi since abang nak sponsor...layan je la kikiki

petang tu dah pedih2 perut..so masa berbuka makan lah nasik n sup daging..biasanya kalao sakit perut macam tu, makan nasik jek dah bole hilang..

entah macamana macam best aje tengok cempedak goreng padahal saya dah tau pasti angin sokmo..saya amik sebijik..dalam hati, harap2 takde ape2..hehe

lepas solat maghrib..angin semakin menjadi2..abang urut badan, picit2 keluar angin tapi perut masih sakit lagik huhu tertonggeng2la saya atas katil..minum air panas tak mujarab..letak minyak panas tak mujarab..so saya bertahan ajelah menahan kesakitan...huaaaaaaaaaaaaa...macam2 teknik saya pakai tapi tak berkesan.

sampaikan nak tidokan syirahnur agak menyakitkan..syirah masih menyusu badan n dia suka sangat meliuk lentokkan badan dia kat perut saya..huaaaaa

anak2 dah tido, saya masih lagik menonggeng2..huaaaaaaaaaaaa bila nak ilang ni..perut mmg kembung..terima kasih la kat abang kerana rajin picit badan bagi keluar angin...last2 mungkin sebab dah penat, saya baring mengiring, ampuh perut dengan bantal bagi lega dan try tenang untuk tido..bila sakit aje saya pegang kuat2 tangan abang hehe bagi dia rasa sikit la kan..nak pindah aura hehe

lama2 saya tertido dan bangun untuk bersahur..alhamdulillah..itu pun dah lambat..waaaaaaaaaa segan ngan mak mentua saya...

saya takkan makan cempedak goreng lagi walau orang kata ala satu aje tak jadik ape huhuu

No comments: