Friday, December 9, 2011

uiih..dah 5 tahun dah tuuuu..





assalamualaikum dan salam sejahtera kawan2 ..



hari ni 9.12.2011 adalah hari ulangtahun perkahwinan saya dan suami yg ke 5 tahun..alhamdulillah..syukur kepada allah di atas segalanya..saya bahagia..


2006 nikah


2007 ammar ariff lahir


2009 insyirah nur lahir (aishhhh buat list macam nak tambah lagik satu jek hehe)



dua cahayamata penyeri hidup kami..alhamdulillah..



terima kasih kepada suami saya yang selalu bersabar dengan karenah saya..bila mendengar cerita2 rakan2 lain tentang suami mereka, saya patut bersyukur dengan anugerah allah pada saya ini..saya bertuah..alhamdulillah

peraturan yang penting dalam perkahwinan ialah


1.sabar...


2.sabar..


3.sabar


4.sabar...


5. pon sabar..




hehehe...komunikasi juga penting..saling faham memahami , bantu membantu , sokong menyokong di antara satu sama lain..

abang, semoga kita dapat mengharungi segala dugaan pahit manis perkahwinan ini sehingga hujung nyawa..insyaallah..


i love u!

4 comments:

Qaseh Iman said...

selamat pengantin baru kawan. semoga kebahagian milikmu dan doakan juga kebahagian milik kite semua... ceh!..heheheh..
tambah la lagi bil anak..heheh

Pyka said...

tahniah! berkat kesabaran dh cecah angka 5kan!!kite sama year kan kawin..den pun tak sabar nak menghitung hari...hihihih

.:chEyaNtie:. said...

qaseh iamn, thanks ya hehe yes,pengantin baru lagik la kan..baru 5 thn..insyaallah,aku doakan kebahagiaan kita semua.aminnnnnnnnnn..tambah bilangan anak?hati mau tp bos tak sedia lagik huhuhu

.:chEyaNtie:. said...

pyka..yes yes yes sabar tuuuuuuuuu..ye ar sama tahun..ko tu mula2 nak kawin 2 tahun lagik tup tup sama ngan aku gak hehe dah jodoh ko pyka oi..hehehe so banyak2 sabo la dongan laki ekau tu kikiki