Monday, August 24, 2009

ramadhan datang lagi..


assalamualaikum dan salam sejahtera..

ramadhan datang lagi..nampaknya setiap tahun, ramadhan memberi erti dan makna yang tersendiri terutamanya selepas saya berkahwin..

ramadhan 2007 - pertama kali sambut ramadhan sebagai seorang isteri..saya mengandungkan ammar.sempat menunaikan puasa sendirian tanpa suami di melaka hehhehe..sobsobsob..namun kenangannya adalah indah untuk dikenang..saat2 berbuka puasa dan sahur ditemani anak dalam kandungan ..akhirnya saya bersalin dalan bulan ramadhan juga.. banyak dugaan tuuuuuuu..

ramadhan 2008 - ammar berusia setahun..alhamdulillah kali ni dapat kami suami isteri menyambut ramadhan bersama..yang gerun sikit tu sebab kali pertama berpuasa bersama keluarga mentua hehe maklumla , dengan balik lewat dari ofis, tak sempat nak bantu mak memasak..nasib baik semuanya memahami..alhamdulillah..

ramadhan 2009 - tahun ketiga sebagai isteri dan ibu.. saya mengandung anak kedua..alhamdulillah..dah masuk hari ke 3, saya dapat berpuasa penuh..insyaallah, allah bagi kekuatan kepada saya dan anak yang dah 5 bulan ni..

so kawan2..rebutlah peluang untuk beribadah di bulan puasa, eratkan silaturahim dengan keluarga dan sanak saudara..tak sabar nak menunggu raye..hik hik hik

3 comments:

rad said...

selamat berpose.....

zieha said...

salam ramadhan dan selamat berpuasa dari ibufiras di kejauhanzzz:)

.:chEyaNtie:. said...

selamat berpose radiah n kak zieha heehehe

chaiyok2!