Wednesday, April 29, 2009

on course..

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan-kawan..

saya kini berada jauh dari pulau pinang, meninggalkan anak dan suami tercinta bagi memenuhi tuntutan atau arahan pemberi gaji saya..sudah masuk 3 hari saya berada di sini..menanti esok hari terakhir..tak sabar nak bertemu anak dan suami tersayang..tak boleh nak 3g sbb line 3g takde..

saya kini sedang berkursus di kuala lumpur..pada masa sekarang ini berada di lounge hostel yang mempunyai akses internet..nasib baik saya berseorangan di sini. tiada la orang lain yang datang mengganggu. seperti yang kalian sedia maklum, petang2 begini adalah waktu yang paling best untuk melelapkan mata setelah slot2 ceramah yang begitu mentraumakan dan memeningkan kepala di samping penceramah yang suka memberatkan kepala..katanya kalo kepala pening tu tandanya otak kita memproses dan ini adalah satu keadaan yang baik.

sudah 3 hari berada disini, hari pertama kami akhiri dengan shoping di sogo....wa wa wa..dah lama beb tak shoping kat sogo hahhaha mmg sale giler..saya dengan sakit kepala nak cari handbag at last malas nak cari dan terus naik ke bahagian kanak2 utk membeli baju untuk ammar....ces....last2 utk anak jugak yang dapat ehhehehe..mamanyer tak dapat..
hari kedua kami akhiri dengan shoping di mid valley..waaa lama beb saya dah tak berkunjung ke mid..agak2 since 2005..huhuhuhuu..miss my fren...jini, ida, ina, kak mie,nanot...kami slalu lepaskan tensen kat mid hehehe..tapi kat mid saya hanya beli panties murah rm10 hehehe tu je la...tak larat nak jalan dah..

so hari ni, kami dah tak larat dah..ada ura2 nak ke jalan tar tapi hehhe saya tak berdaya rsanya..kepala sudah berat...sebenarnya hajat di hati nak wat e-filing, bayo cukai tapi sistem sesak ..nanti la,buat kat rumah aje nanti..due date adalah esok bagi cukai perseorangan..

hmmmm....sebenarnya ada sesuatu yang saya nak kongsikan dengan kawan2..tapi saya masih belum bersedia..nanti kalau saya rasa dah sedia, saya pasti akan bgtau heheheh

ok la..jumpa lagi di lain kesempatan ...

wassalam

6 comments:

::Umi Sufira:: said...

Wah..berseorangan di KL yer? pakah yang nak dikongsikan tuh...ada seseorang bakal mendapat adikkah? hihihu...

♥Hernee Nazir♥ said...

a'ah la yant..aku rase pn rase cam mimi..hehehe

Qaseh said...

wah..bestnyer shopping kat sogo...lama x pi....

.:chEyaNtie:. said...

hehehe ye ke aku ngandong hehehehehe?yeke?

KiKie said...

hahahaha...chetyant wanna join the club ke????

.:chEyaNtie:. said...

ellooo kikie..ye ke?teka lagik teka lagik la kawan2ku heheheh