Thursday, September 30, 2010

Doa kekasih

assalamualaikum dan salam sejahtera kawan2..
masa membelek2 kad jemputan kahwin teman pejabat, ternampak la pula doa ni..doa ni selalu la saya terbaca, ditulis oleh kawan2 saya time ngah cintan cinton zaman belajar dulu hehheh jom hayatinya..

Ya Allah,
Jika aku jatuh cinta,
Cintakanlah aku pada seseorang
Yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu
Ya Muhaimin
Jika aku jatuh cinta
Jagalah cintaku padanya
Agar tidak melebihi cintaku padaMu
Ya allah
jika aku jatuh cinta
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta selainMu
Ya Rabbi
Jika aku jatuh cinta
Jagalah hatiku padaNya
Agar tidak berpaling dariMu
Ya Rabbul Izzati
Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang
Yang merindui syahid di jalanMu
Ya Allah
Jika aku rindu
Jagalah rinduku padanya
Agar tidak lalai aku merindukan syurgaMu...

1 comment:

nailah said...

menusuk ke kalbu
:)